دانشجوی دانشگاه اردکان صاحب رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی تربیتی شد.

خانم سیده زهرا موسوی قهفرخی دانشجوی رشته روانشناسی عمومی دانشگاه اردکان موفق شد در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در رشته روانشناسی تربیتی رتبه اول راکسب کند. خانم موسوی همچنین در رشته روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی نیز رتبه هفتم را کسب نمود.

به دبنال این افتخارآفرینی رئیس دانشگاه اردکان خطاب به دانشجوی رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی تربیتی پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:

سرکار خانم زهرا سادات موسوی قهفرخی

با سلام

موفقیت سرکارعالی در احراز رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی تربیتی که حاکی از هوش و استعداد و سخت کوشی شما و نیز بهره مندی از تلاشها و مجاهدتهای اساتید متعهد دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی است مایه تحسین و مباهات و شکرگزاری در برابر الطاف بیکران الهی است.

ان شاءالله همواره در سایه الطاف الهی سربلند و موید باشید.

حسین غفوری چرخابی

رئیس دانشگاه اردکان

رئیس دانشگاه اردکان همچنین در پیام جداگانه ای این موفقیت را به رئیس و اساتید دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی تبریک گفت. در این پیام نیز آمده است:

ریاست محترم دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی

اساتید محترم و متعهد دانشکده

با سلام

 بی تردید موفقیت های علمی مرهون تلاش های شبانه روزی و دلسوزانه معلمانی است که به امر آموزش و تربیت متعلمان و دانشجویان اهتمام ویژه دارند.

احراز رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی تربیتی توسط یکی از دانشجویان آن دانشکده، حاکی از جدیت و تلاش اساتید این دانشکده در گذشته و حال بوده است. ان شاءالله مجاهدت و دلسوزی شما کماکان دستمایه پیروزی های بزرگ و سرافرازی هاس سترگ برای این دانشگاه خواهد بود.

شاد و تندرست و سرافراز باشید.

حسین غفوری چرخابی

رئیس دانشگاه اردکان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا